aanloop

10 april 2017 - Den Helder, Nederland

27 april (vertrekdatum)
bijna is het zover, 1st nog een weekje sicilië, feestjeeeehh :o))

het begint nu wel te kriebelen, hele onderneming!
wandelen door steeds weer nieuwe landschappen, dorpen, steden en kerken, heul veul denk ik zo maar, lopen tot we er bij neervallen!
ga ik het redden lichamelijk en geestelijk? gaan er geen gekke dingen thuis gebeuren en zo ja wat?
heb ik alles bij elkaar verzameld of ga ik op reis nog de nodige dingen missen? will had een handig lijstje gemaakt, met gewicht en al, toppertje! we gaan iets / het missen...... of  niet :o)

12april:

de gekke dingen gebeuren al voordat we vertrekken! gaat sicilië nog door? zo ja, hoe? wie? waar?
jansen is uit dansen, naar en in het ziekenhuis! een infarct blijkt! kut kut kut, voor hem! en natuurlijk voor mieke! ga je je verjaardag een x vieren, valt de ene boom na de andere om.
als het goed gaat komende 24 uur mag ie naar huis, positief! maar mag ie ook naar sicilië, kan ie het aan? door alle medische verbeteringen word je tegenwoordig snel geholpen en mag je nog sneller weer naar huis, maar je lijf heeft toch een dreun gehad en dan heb je ook nog de existentiële vragen en moodswings die om aandacht vragen, pfffffff, ga er maar aan staan!

ik ben nu best wel b'tje meer aan het paniekeren, ik heb het idee dat ik nog zoveel moet doen! alles ligt gewoon klaar om in de tas gesmeten te worden maar mijn gevoel is het daar niet mee eens ;o)
heb er gisteren nog even naar lopen kijken, al die spullen die klaar liggen, en na wat heen en weer geschoven te hebben het ook maar weer laten liggen en maar wat anders gaan doen, kon niet tot overeenstemming komen met mijzelf :o(

lukt me nu nog niet echt om dingen op papier te zetten! dat komt wel als we eenmaal goed op reis zijn, net als will kan ik niet beloven dat er regelmatig wat te lezen valt maar ik ga mijn best doen.

1. Riena:
    10 april 2017
    Leuk om op de hoogte te blijven! Bijna voor het eerst dat ik er niet bij ben! Zal wennen zijn voor mij maar ook voor jullie, haha!
  2. Willy:
    10 april 2017
    Hihihi, flitsende Roelie Zal mijn bloggie nu ook ff maken. En ja, Riena, ik ga je zeker missen!
  3. Pats:
    10 april 2017
    Wat spannend allemaal .... leuk om jullie te volgen .... ben ik er toch een beetje bij ;-)
  4. Toos:
    11 april 2017
    Heb je:
    Schoenenschonesokkeneensjaaleenregenjaseenlangebroekkortebroekonderbroekzwembroekgeldpaspoortportomoneetshirtkortemouwtshirtlangemouwtrui!(vooralshetkoudwordt)ehbospulletjesmisschiennogeenpaarsandalennouvolgensmijhebjealles
  5. Marianne:
    12 april 2017
    Lekker hoor! Jullie lopen , wij luieren in Italy!
  6. Claudia:
    12 april 2017
    Lieve schat, ik vind het vreselijk voor Ruud , Mieke, jou en zijn andere vrienden en vriendinnen. Moeilijke tijd.....x
  7. Willy:
    25 april 2017
    Hey schat, ik lopen en jij maar feesten:) Goede reis morgen en zie je zaterdag in Nevers, zal Frankrijk vast voorbereiden (hoop dat je Le Pen kunt stoppen) X
  8. Familie Heck:
    30 april 2017
    Hallo Roel, sorry dat ik zo onbeleefd ben om in je reusblog binnen te vallen maar zit met een vraagje waar ik maar niet achter kom. Ik ben zelf ook een reisblog begonnen en zou de rechter zijkant dolgraag willen aanvullen met wat extra gadgets met name Vertalen en het Weer. Wij gaan nl. morgen vertrekken naar Canada en heb wat Buitenlandse vrienden die geen Nederlands lezen. Hoe heb jij dit gedaan? Mij lukt het nl. niet.
    Mocht je feen zin hebben hierop te reageren, wis dan mijn reactie uit jouw blog. Reactie van Reislogger zelf, laat nl. Erg lang op zicht wachten.
    Nog een heel fijne vakantie verder.
    Groeten, Marianne
  9. Roel:
    30 april 2017
    hoi marianne die naar canada gaat, ik denk dat je het probeert op een telefoon of pad, je moet daarvoor op de mac of pc zijn, ik ontdekte dat de meeste instellingen vanaf de computer beter gaan! de zijbalk gadgets lukken helemaal niet vanaf de ipad (bij mij dan). succes en plezierige vakantie, canada is mooi!
    translate lijkt leuk maar ik word er misselijk van, vertaling is net niet goed genoeg, jammer hoor, scheelt een hoop werk als het wel zou werken, succes
  10. Familie Heck:
    30 april 2017
    Bedankt roel voor je terugkoppeling. Heb je mail gelezen en het klopt helemaal wat je zegt.
  11. Johan:
    succes broertje